środa, 30 czerwca 2021

Cellular krem-podkład w poduszce Nivea

 


Cześć, dziś mam dla Was jeszcze jedną recenzję, całkiem zaskakującego produktu, jakim jest nowość od marki Nivea, czyli krem-podkład w poduszce! Jesteście ciekawi co to i jak się sprawdził? Zapraszam na recenzję!

************

 

 Cellular Krem-podkład w poduszce kolor jasny

Co mówi producent?

Chcesz, by Twoja skóra wyglądała pięknie, promiennie i jednocześnie naturalnie? Wybierz NIVEA® HYALURON CELLULAR FILLER 3 W 1 PIELĘGNUJĄCY KREM-PODKŁAD W PODUSZCE Z SPF15! Innowacyjna formuła wzbogacona kwasem hialuronowym zapewnia młody wygląd skóry. Komórki skóry są zaktywowane do produkcji własnego kwasu hialuronowego*. Delikatnie kryjące pigmenty łatwo dopasowują się do naturalnego koloru Twojej skóry, wyzwalając jej piękno i blask bez efektu maski. Pielęgnująca formuła nawilża Twoją skórę przez 24H, sprawiając, że jest delikatna i gładka w dotyku. Efekt widoczny na skórze: natychmiastowo po aplikacji - wyrównany koloryt, młodziej wyglądająca skóra, przy regularnym stosowaniu - widoczna redukcja zmarszczek, gładka i promienna cera. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie. Produkt odpowiedni dla cery wrażliwej.



Skład:

Aqua , Dimethicone, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Cetyl Diglyceryl Tris (Trimethylsiloxy) silylethyl Dimethicone, Ethylhexyl Salicylate, Tapioca Starch, Octocrylene, Dicaprylyl Carbonate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Disteardimonium Hectorite, Sodium Chloride, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Silica Dimethyl Silylate, Sodium Hyaluronate, Magnolia Officinalis Bark Extract, Creatine, 1 Methylhydantoin- 2-Imide, Tocopherol , Sodium Stearoyl Glutamate, Ethylhexylglycerin, Propylene Carbonate, Trisodium EDTA , Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Limonene, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone , Coumarin, Parfum, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499 



Moja opinia:

Chyba pierwszy raz miałam do czynienia z takim nietypowym kosmetykiem ;) Produkt znajduje się w plastikowym, kompaktowym opakowaniu wyposażonym w lusterko. Opakowanie jest solidne i idealnie nadaje się do torebki. W opakowaniu znajduje się taka jakby silikonowa gąbeczka (jak puszek od pudru), która jest oddzielona od podkładu, żeby się nie brudziła. Gąbeczka jest mięciutka i miła w dotyku, ma logo marki Nivea. Pod spodem znajduje się podkład, który pachnie jak klasyczny krem Nivea :) Zapach ten utrzymuje się również po nałożeniu produktu na skórę. Podkład ma taką kremową konsystencję, łatwo nabiera się go załączoną gąbeczką. Kolor w opakowaniu wydawał mi się dosyć ciemny, ale po nałożeniu na twarz... był zdecydowanie za ciemny! Pomimo, że mam najjaśniejszy odcień, to jednak jest dla mnie o kilka tonów za ciemny... W związku z tym na chwilę obecną nie będę mogła go używać, bo strasznie odcina mi się od reszty skóry. Dodatkowo podkład ciemnieje i lekko wpada w pomarańcz... Szkoda, bo byłam bardzo ciekawa jakby się sprawdził na dłuższą metę i sprawdziła czy również nawilża dzięki zawartości kwasu hialuronowego. Podkład nie ma mocnego krycia, nie zakryje większych przebarwień czy wyprysków. Niestety nie mogłam sprawdzić tego trwałości i czy nie zapycha przy dłuższym używaniu, bo nie byłam w stanie chodzić z taką pomarańczką na twarzy :D Może dla bardziej opalonych osób będzie bardziej odpowiedni.Zaskakująca jest dla mnie cena produktu, ponieważ kosztuje około 90 zł, co na markę Nivea jest bardzo wysoką ceną.

 


 ********

Znacie ten produkt? Używałyście go? Jakie są Wasze odczucia? A może dopiero chcecie go kupić?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz