środa, 1 września 2021

NIVEA MagnesiumDry

 


Hej! Jak tak pierwszy dzień września? Już po wakacjach czy jeszcze macie urlop przed sobą? Wracacie do szkoły czy ten etap już dawno za Wami? :D Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami marki Nivea, którymi są antyperspiranty MagnesiumDry. Jesteście ciekawi jak mi się sprawdziły? Zapraszam do lektury, bo warto!

*********

Co mówi producent?

Odkryj nową generację antyperspirantów bez amulinium: NIVEA MagnesiumDry! Formuła z aktywnym magnezem zapewnia naturalną i skuteczną ochronę przed potem - bez aluminium (ACH). Utrzymuje zdrową skórę, zapewnia przyjemne uczucie świeżości na skórze i chroni przed wilgocią pod pachami. Formuła antyperspirantu bez aluminium nie zawiera także alkoholu etylowego i zapewnia przyjemny zapach. Bezpieczne dla skóry działanie antyperspiracyjne jest możliwe dzięki wykorzystaniu przełomowej formuły z chlorkiem magnezu - minerału który naturalnie występuje w ciele człowieka. Łagodność dla skóry potwierdzona dermatologicznie. Formuła pielęgnuję skórę i zachowuje jej zdrowy wygląd.

 


Skład:

Nie zawiera aluminium (ACH), alkoholu (alkohol etylowy)

Zawiera: Aqua , Propanediol , Steareth-2, Magnesium Chloride, PPG-15 Stearyl Ether, Steareth-21, Isosteareth-20 , Parfum, Octenidine HCl, Ethylhexylglycerin, Persea Gratissima Oil, Octyldodecanol, Propylene Glycol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Caprylyl Glycol, Myristic Acid, Arachidic Acid , Oleic Acid, BHT, Citric Acid

 

Skład obu wersji jest taki sam.


 

Moja opinia:

Pierwszy raz stosowałam antyperspirantu bez aluminium, dlatego na początku miałam trochę obaw, jak się u mnie sprawdzi. Dodatkowo nigdy nie byłam fanką antyperspirantów w kulce/roll-on, ponieważ zawsze miałam wrażenie, że nie wchłaniają się do końca i pozostawiają klejącą warstwę. Dlatego z dużą rezerwą podeszłam do testowania nowości od Nivea.

I szczerze? Jestem zachwycona! Odkąd go pierwszy raz użyłam, to odstawiłam wszystkie inne antyperspiranty! Na prawdę nie spodziewałam się, że tak dobrze się u mnie sprawdzi. Po pierwsze, nie pozostawia uczucia mokrej, klejącej skóry pod pachami. Szybko się wchłania, czuję się komfortowo po jego użyciu.  Po drugie, antyperspirant dobrze działa - chroni przed potem i przykrym zapachem. Jest delikatny, nie podrażnia skóry, nie powoduje swędzenia.  Testuję go już jakiś czas i jestem bardzo zadowolona z jego działania, odstawiłam antyperspirant z Garniera, których używałam dobrych kilka lat. Coś czuję, że ten od Nivea zostanie ze mną dłuższy czas! :D Obie wersje ładnie pachną. Różową oddałam mamie, a sama używam zielonej. Plusem jest również szklane opakowanie, zamiast plastikowego. Jedyny minus jaki zauważyłam- ta kulka/roll-on trochę ciężko chodzi, czasem muszę przesunąć ją palcem.



*****

Znacie te produkty? Jakie są Wasze ulubione antyperspiranty?


 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz