poniedziałek, 1 stycznia 2018

Grudniowe prezenty od Nivea, czyli oczyszczający szampon micelarny oraz pomadka ochronna



Witajcie kochani w Nowy Rok! Mam nadzieję, że wczoraj świetnie się bawiliście żegnając rok 2017 i z nową energią weszliście w ten kolejny! Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja w tym roku nie robiłam, bo wiadomo jak to często bywa z takimi postanowieniami :P 

W grudniu Nivea bardzo rozpieściła swoje Przyjaciółki. Najpierw otrzymałam do przetestowania oczyszczający szampon micelarny do włosów przetłuszczających się, a później jako prezent pomadkę ochronną z świątecznej limitowanej edycji! Bardzo ucieszyłam się z tych produktów, ponieważ szampon miałam ochotę przetestować, a pomadka zawsze się przyda! :) 

 *****


SZAMPON

  • Co mówi producent? 

Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej:
  • skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom,
  • odświeża włosy i skórę głowy na długo,
  • chroni naturalne pH skóry głowy.
Micelarna technologia zastosowana w szamponie zawiera łagodnie i głęboko oczyszczające micele, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków, jednocześnie dbając o zdrowie włosów i skórę głowy.

Nie zawiera silikonów, parabenów i barwników.


  • Skład: 

    Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, melissa Officinalis Leaf Extract, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Integrifolia Seed Oil, Polyquaternium-10, Glycerin, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Parfum

      
  • Moja opinia:

Szampon ma ładny, cytrusowy zapach. Bardzo dobrze się pieni, a już niewielka ilość szamponu pozwala uzyskać sporą ilość piany. Dobrze oczyszcza włosy, lekko odbija je od nasady. Cieszy mnie to że pozbawiony jest silikonów czy parabenów. Już od jakiegoś czasu chciałam kupić sobie taki mocniejszy szampon do dokładnego oczyszczenia włosów i ten produkt to strzał w dziesiątkę! Co do przetłuszczania to ciężko mi się tu wypowiedzieć, ponieważ mam włosy przetłuszczające się na czubku głowy i jeszcze nie trafiłam na produkt, który by mi pomógł z tym problemem.

Szampon zamknięty jest w poręcznej butelce o pojemności 400ml, więc na pewno będzie wydajny. Bez problemu możemy wycisnąć pożądaną ilość produktu. Szata graficzna jest prosta, ale bardzo przyjemna dla oka.

Cena: 17,99zł w Rossmannie.

**********



POMADKA OCHRONNA 


Bardzo urzekło mnie to piękne, brokatowe opakowanie! No jest po prostu przepiękne! I zdecydowanie przyciąga wzrok. 

Jeszcze jej nie używałam, ponieważ mam otwartych kilka innych pomadek. Ale na pewno się nie zmarnuje! Mam nadzieję, że dobrze nawilży moje usta, bo ostatnio są bardzo przesuszone.
Spójrzcie też co można znaleźć na odwrocie! To super rozwiązanie, gdybyśmy chcieli komuś podarować taką pomadkę :D 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz