sobota, 27 stycznia 2018

Kwiat wiśni i olejek jojoba, czyli świetny krem do rąk Nivea!


Dzień dobry kochani! Czy u Was za oknem też taka pochmurna, deszczowa pogoda? :( Przez nią mam ochotę zaszyć się pod kocem z gorącą herbatą i nie wychodzić. 
Ostatnio Nivea zaskoczyła mnie wspaniałą paczuszką, w której znalazłam ten oto krem do rąk. Widziałam kiedyś balsam z tej serii, ale niestety nie miałam okazji używać (co muszę koniecznie zmienić!). Chcecie wiedzieć jak mi się sprawdziło to cudo? Zapraszam do lektury poniżej! :) 

*******
 

Co mówi producent?


Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk. Wypróbuj Olejek w Kremie do rak NIVEA® Kwiat Wiśni* i Olejek Jojoba: • Zapewnia 24-godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości • Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni • Sprawia, ze skóra Twoich dłoni staje się niewiarygodnie miękka w dotyku *zapach kwiatu wiśni
  • 24-godzinne nawilżenie dłoni
  • Miękka w dotyku skóra dłoni
  • Delikatny zapach kwiatu wiśni
  • Drogocenny olejek jojoba
  • Brak uczucia lepkości


Opakowanie


Krem zamknięty jest w oryginalnym opakowaniu o pojemności 75 ml. Kształt jest bardzo ciekawy, szata graficzna bardzo ładna i kobieca. Jest idealnym rozwiązaniem to damskiej torebki. Przyznam, że jestem zauroczona jego wyglądem :)


Skład


 Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Tapioca Starch, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Alcohol, Citronellol, Geraniol, Parfum



 Działanie i moja ocena


Krem ma przepiękny zapach! Naprawdę jest śliczny i długo czuć go na skórze :) Zawiera olejek jojoba, który dobrze odżywia i pielęgnuje skórę. Krem szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustej czy lepkiej warstwy. Dobrze nawilża dłonie i nie jest to tylko chwilowy efekt. Skóra po jego użyciu jest przyjemnie miękka, a zapach utrzymuje się przez długi czas. Chociaż przyznam, że dla mocno przesuszonej czy popękanej skóry może być trochę za słaby. Ale dla mnie na chwilę obecną jest wystarczający i bardzo lubię po niego sięgać, także że względu na design i zapach. Ja jestem nim oczarowana :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz